What I do on Sundays? | Pazar günleri ne yapıyorum?

Weekly Review and Planning | Haftalık İnceleme ve Planlama

Hey friend,

Hope you're having a relaxing Sunday! Today, I want to invite you into my Sunday routine, filled with tips and tricks that keep me organized and ready for the week ahead.

Sunday: A Day for Reflection and Preparation

Sundays, for me, are all about striking a balance between reflection and forward-thinking. Let me share how I do this:

Calendar&Tasks&Notes

I start by opening my calendar on Fantastical and reviewing my notes on Notion and tasks on Todoist. Here's a perfect guideline from Tiago Forte that I’m following;

Journaling

Then, it's time for some journaling. This is not just a habit but a way of life for me. This is an excellent prompt that I have learned from Benjamin Hardy: “In the last seven days, make a list of the most significant wins, growth, and learning you’ve had.“ You can learn more journalling tips from Ben Hardy in this two blog posts and a video from Bullet Journal (BuJo);

If you haven't tried journaling, I highly recommend it for its mental clarity and stress relief benefits.

Updates from this Newsletter

Today's Updates:

  • Created the Welcome Email: It’s not just an email; it's the start of our journey together. I've packed it with warmth and a brief introduction to what you can expect.

  • Custom Domain Setup: Exciting news! Our newsletter now lives at daily.selimuysal.net. It’s more than a domain; it’s our new digital home.

What’s Next:

  • Lead Magnet - 10 Tools for Productivity: I’m working on a lead magnet that will introduce you to the 10 tools that revolutionize my daily productivity. These aren't just tools; they're game-changers in managing stress and boosting efficiency.

  • Educational Email Course: Get ready for an automated email sequence that's not just educational but transformative. It's designed to take you on a journey of learning and growth.

Let's Wrap It Up

Your thoughts and feedback are what make this newsletter a two-way street. What does your Sunday routine look like? Any thoughts on our new updates? Drop a line; I’m all ears!

Signing off with a heart full of gratitude,

Selim

P.S. Keep an eye on your inbox for more exciting updates and tips!

Pazar Günleri Ne Yapıyorum? | Pazar Günleri Ne Yapıyorum?

Haftalık İnceleme ve Planlama | Haftalık İnceleme ve Planlama

Selam dostum,

Umarım rahatlatıcı bir Pazar günü geçiriyorsundur! Bugün seni, beni düzenli ve önümüzdeki haftaya hazır tutan ipuçları ve püf noktalarıyla dolu Pazar rutinime davet etmek istiyorum.

Pazar Günü: Düşünme ve Hazırlık Günü

Pazar günleri benim için derin düşünme ve ileriye dönük planlama arasında bir denge kurmakla ilgili. Bunu nasıl yaptığımı paylaşayım:

  1. Takvim & Görevler & Notlar

    İşe Fantastical'da takvimimi açarak ve Notion'daki notlarımı ve Todoist'teki görevlerimi gözden geçirerek başlıyorum. İşte Tiago Forte'den takip ettiğim mükemmel bir kılavuz;

    "Haftalık Gözden Geçirme Yapmak İçin Tek Dokunuş Kılavuzu: Kaostan Netliğe 30 Dakikada Nasıl Geçtim."

  2. Günlük Tutma

    Sonra, günlük tutma zamanı. Bu benim için sadece bir alışkanlık değil, bir yaşam biçimi. İşte Benjamin Hardy'den öğrendiğim mükemmel bir yönerge: "Son yedi gün içinde elde ettiğiniz en önemli kazanımların, büyümenin ve öğrendiklerinizin bir listesini yapın." Bu iki blog yazısında ve Bullet Journal'ın (BuJo) bir videosunda Ben Hardy'den daha fazla günlük tutma ipucu öğrenebilirsiniz:

     Kendinizi Geliştirmek ve Hedeflerinize Ulaşmak İçin Günlüğünüze Nasıl Yazmalısınız?

    Bir Günlüğe Yazmak Geleceğimi Yaratmama ve Hedeflerime Ulaşmama Yardımcı Oldu.

    Haftanızı Planlamanın Basit Bir Yolu

Bu Bülenteki Güncellemeler:

  1. Bugünün Güncellemeleri:

    • Hoş Geldiniz E-postası Oluşturuldu: Bu sadece bir e-posta değil; birlikte yolculuğumuzun başlangıcı. İçtenlikle ve neler bekleyebileceğinize dair kısa bir girişle doldurdum.

    • Özel Alan Adı Kurulumu: Heyecan verici haberler! Bültenimiz artık daily.selimuysal.net adresinde yayınlanıyor. Bu bir alan adından daha fazlası; yeni dijital evimiz.

  2. Sırada Ne Var?

    • Lead Magnet - Üretkenlik için 10 Araç: Günlük üretkenliğimde devrim yaratan 10 aracı tanıtacak bir lead magnet üzerinde çalışıyorum. Bunlar sadece araçlar değil; stresi yönetmede ve verimliliği artırmada oyunun kurallarını değiştiren araçlar.

    • Eğitici E-posta Kursu: Sadece eğitici değil, aynı zamanda dönüştürücü olan otomatik bir e-posta dizisine hazır olun. Bu, sizi bir öğrenme ve büyüme yolculuğuna çıkarmak için tasarlandı.

Toparlayalım

Düşüncelerin ve geri bildirimlerin bu bülteni iki yönlü bir yol haline getiriyor. Pazar rutinin neye benziyor? Yeni güncellemelerimiz hakkında ne düşünüyorsun? Bir cümle de olsa paylaşabilirsin, can kulağıyla dinliyorum!

Şükran dolu bir kalple,

P.S. Daha fazla heyecan verici güncelleme ve ipucu için gözünüz gelen kutunuzda olsun!