Ending the daily newsletter challenge| Günlük bülteni sonlandırıyorum

Thanks for your support, see you in the weekly newsletter! | Desteğiniz için teşekkürler, haftalık bültende görüşmek üzere!

Dear friend!,

I hope you are doing well!

I’m concluding this daily newsletter challenge. In December, I published 15+ newsletters and started my YouTube Channels in English and Turkish.

This month and for the rest of the year, I’m planning to share a post on LinkedIn and X/Twitter daily, send a newsletter, and upload videos to YouTube weekly.

You can follow all my social profiles here: www.selimuysal.link

Thank you so much for your support, and I’m excited to see you in my weekly newsletter! (You don't need to subscribe; I already moved you there)

Regards,

Selim

--

Merhaba !,

Umarım iyisindir, her şey yolundadır!

Aralık ayında başladığım ve 15'ten fazla bülten yayınladığım e-posta bültenini artık bitiyorum. Geçtiğimiz ay e posta bültenine ek olarak YouTube Kanallarımı İngilizce ve Türkçe olarak açtım.

Bu ay ve yılın geri kalanında LinkedIn ve X/Twitter'da her gün bir gönderi paylaşmayı, hafta da bir de e-posta bülteni göndermeyi ve Youtube'a bir video yüklemeyi planlıyorum.

Son paylaşımlarımı burada bulabilirsiniz; https://www.linkedin.com/in/selimuysal/recent-activity/all/ 

Ayrıca tüm sosyal profillerimi buradan takip edebilirsiniz; www.selimuysal.link

Desteğiniz için çok teşekkür ederim ve sizi haftalık bültenimde görmekten heyecan duyuyorum! (Ayrıca abone olmanız gerekmiyor, sizi zaten oraya taşıdım.)

Sevgi ve saygılarımla!

Selim